Pages

21 Temmuz 2011 Perşembe

Fikri Mühim Gliss Shea Cashmere faaliyeti

Fikri Mühim paketi elime ulaştığında hemen denemek istedim. Şampuanımı değiştirdim. 1 ay boyunca kullandım. Çünkü saçlarım şampuana uyumu anca 1 ay da gösteriyor.

İlk kullandığım hafta saçlarım gayet yumuşak, dolgun ve parlaktı.

2.hafta kullanımım da ise saçlarım parlak ve dolgunluğunu ve yumuşaklığını korumaya devam etti.

3.hafta ise saçlarım parlak ve dolgunluğu devam ediyordu fakat kepek, aşırı yağlanma oluşmaya başladı.

Ve 4.hafta sonunda saçlarımda kepekler iyice arttı, yağlanmadan da kurtulamadım.

Tabi herkesin saç şekli farklıdır. Benim saçlarım kepeklenme ve yağlanma şeklinde oldu. Onun haricinde yumuşaklığı, kolay taranma özelliği ile rahat ettim tabi.

Fikri Mühim paketimden çıkan gliss indirim kuponlarınıda iş arkadaşlarıma verdim.

1 yorum: