Pages

14 Kasım 2011 Pazartesi

Puzzle Sevgisi

5 ya da 6 yaşındaydım ilk puzzle ile tanıştığımda. Türkiye haritası puzzle vardı. Bir de bambili ördekli bir puzzle vardı. Çok eğlenceli gelmişti o zamanlar. Sonra ilkokula başlayınca bir daha puzzle ile buluşamadık :D

Evlenmeme bir yıl kala A101 markette neon puzzle gördüm. Hem de 2 tane 1000'lik puzzle bir kutudaydı. Çeyizine puzzle koyan nadide insanlardan biriyim herhalde :D

Evlendikten sonra eşimle ilk bunu bitirdik. Bu Yağlı boya tablonun ismi Boğaz yalı ve Kayıklar, Resmeden ise Khalil Sjoia
Tabi bitirince pek güzel oldu. Fakat ben de sadece 1 parça eksik çıktı. :( Üstteki orjinal resim, biten puzzleların amatörce fotoğraflarını çektim. Bitmiş hali 68*48 cm

İkinci bitirdiğim puzzle ise Boğaz ve martılar adlı resim. Yapan ise Khalil Sojia Bitmiş puzzle boyutu ise 68*48. Bu da 1000 parçalı puzzlelardan biri. Orjinal hali ile bitmiş halini göreceksiniz.:)



Bosch World'u duydunuz mu hiç? Bir dönem deli gibi her gün oynardım. Kazandığım puanlarla her ay çekilişe katılırdım. Tam ümitsizliğe düştüğüm an, Ata'mızın şapka devrine ait yapılmış bir yağlı boyadan çevrilmiş 1000 parçalık puzzle kazandım.

Atatürk şapka devri, Eser sahibi Yavuz Bozkurt. Bitmiş hali 76,5*42,7 cm Orjinal hali ve benim bitirdiğim hali aşağıda :)



Diğer bir puzzle ise eşimle yapmaktan büyük keyif duyduğumuz puzzle ise 1000 parçalık Loğusa Ziyareti. 68,6*50,8 bitmiş hali. Eser sahibi Kamil Aslanger. Orjinal ve bitmiş hali aşağıda.



Tanıtacağım son üç puzzle ise, Migros Asma Çatıdan aldığımız puzzle. 2 alana 1 bedavaydı. :D Hemen koşa koşa gittik çok zor oldu seçmemiz ama en beğendiklerimizi aldık geldik :D

Önce biten puzzle



1500 parçalık puzzle Eser Sahibi Edmund Blair Leighton. Bitmiş hali 68*47 cm 

Aşağıda puzzle ise oluşum aşamasında:)
1500 parça (arkadaşımıza doğum günü hediyesi olarak hazırlıyoruz)

Diğeri ise kutusunda birleştirilmeyi bekliyor :D

İsteyen arkadaşlarımız olursa 1000 parça olanlar 40 TL+Kargo dahil (karton üzerine yapıştırılmış ve streç filme sarılmış halde gönderilecek çerçevesiz) 
1500 parça olanlar ise 50 TL+Kargo dahil(üstteki şartlar dahildir.)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder