Pages

17 Mayıs 2012 Perşembe

Morhipo Alışverişim ve Avantajları

Özel alışveriş kulüpleri müdavimlerinden biri de benim.:) Avantajları her gün takip ediyorum. Piyasayla karşılaştırdığımda ise çok uygun ürünlerde buluyorum. Morhipo'dan bahsetmek istiyorum sizlere. Bildiğiniz üzere Morhipo, Boyner kuruluşudur. İndirimler, fırsatlar ve bir çok üründe %70den fazla indirim sağlayan bir alışveriş kulübü demek daha doğru olur sanırım.

Siz de reklamlar da izlemişsinizdir. Demet Akalın ve Hande Yener fırsat için baya kapışıyorlar. Kazanan Seren Serengil oluyor. :)






Morhipodan beğenerek aldığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. İndirim oranları ile yararlandığım fırsatlar :)

Polu Klasik Ayakkabı aldım. 21,90 TL'ye aldım. 

Herevinden de Kavanoz 5,90 TL, Tepsi 8,90 TL, Renkli Mandallar 2,90 TL



Ayrıca bu aralar 15 TL alt limitsiz hediye çeki gönderiyorlar.






1 yorum:

  1. Hey sweetie! Hope you`ll visit my blog and maybe...we can follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil