Pages

3 Haziran 2012 Pazar

Kardeş Gezmesi ve Boyner'in Ayıbı

Kardeşim iş eğitimi için yanımıza İzmir'e geldi. Bana da arkadaş gelmiş oldu. Kardeşimle fırsat buldukça geziyoruz. Fotoğraf makinem olmadığı için şuan bir şey ekleyemiyorum kusura bakmayın :(
O yüzden netten bir kaç fotoğrafla yazımı renklendireceğim. İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederim.

Bu gün Balçova Kipaya gittik. Balçova Kipa da uğramadan geçemeyeceğim bir kaç dükkan var. Biri Watson :D Watsondan oje almadan da çıkmayalım dedik.

Alix Avien Paris marka ojeleri görünce bir kaç tane alalım dedik. :)

Alix Avien 128 ve 188 numaralı renklerden aldık.


Flormar 356 numaralı oje aldık.


Golden Rose Paris Beyaz ve Saks Mavisi aldık.

Pastel olmadan olmaz tabiki :D

Veeee



Bana pastelden hediye olarak gelmedi:( Ben de kendim aldım. Kokulu ve tarçın. Rengi çok güzel ışıltılı.

Sonra Kardeşimle Tepe Home uğradık. %50 indirim vardı bazı ürünlerde. Tabi güzeller yine kapılmış. Belki sizin gidip beğenecekleriniz olabilir.

Hemen Karşısında bulunan Boyner mağazasına uğradık. Bazen indirimlerden faydalanıyoruz. Belki bu sefer de indirim vardır dedik. Beğendiğim bir bluza baktım. Keşke bakmaz olaydım resmen tüketiciye oyun yapılmış. Fotoğraf makinem olsa görüntüleyerek belgeleyecektim. Bir daha boynerden kolay kolay birşey almam. Çünkü etiketin gerçek fiyatı 39,90 TL iken, kendilerinin yazdıkları fiyar 49,90 TL. Bir tane de elbiseye baktık, fiyatı 89,90 TL iken kendi yapıştırdıkları fiyat 99,90 TL. Çok ayıp, biz kazıklanacak saf tüketiciler olarak görüyorlar sanırım. Bundan sonra adını bile duymak istemiyorum o mağazanın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder