Pages

8 Kasım 2012 Perşembe

Uyarın, Uyarıyı Dikkate alın!

Son bir kaç yıldan beri dolandırıcılar her yerde, herkesi kandırıp, alın terini gasp etmekteler.
Polis merkezlerinden telefonlarımıza dikkat adı altında mesajlar gelmekte fakat hala insan dolandırılmaya devam ediyor. Sık sık Müge anlıyı izlediğim için, "bu insanlar nasıl kanıyor" diyorum fakat en umulmadık anda yine bir yakınımız, komşumuz ya da uzaktan bir tanıdığımız kandırılıyor.

Bundan 4-5 yıl önce işyerimizde ki bir çalışana "tebrikler falanca koladan 10.000 TL kazandınız. Bizi arayın" diye bir mesaj geldi. Tabi çalışanımız sevinç içinde durumu anlattı. Ben kendisine bir yarışmaya katılıp, katılmadığını sordum. Katılmadığını söyledi. O zaman nasıl kazandın ki dur ben bir arayayım dedim. Verilen numarayı aradım. "falanca bankaya 500 TL, bilmem kimin adına yatırın, bu para vergi ve harçlar için dendi" ben de o bankada hesabımız açık hesap numarasını vereyim de 10.000 TL yi yatırın dedim. İlla açın denildi, açmak istemiyoruz hesap zaten var dedik. Sonunda dayanamadım Sizi savcılığa vericem dedim. Telefon tak diye kapandı.

Böyle şeylere kanmayın. Terör örgütü bahanesiyle de arıyorlar. Ya da hediye kazandınız ama şunu satın alın deyip senet imzalattıranlar bile var. Aman dikkat herkesi uyarın lütfen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder