Pages

5 Ocak 2013 Cumartesi

Fırsat 35 Ve Agora Peximet ile Rezillik eahh

Fırsat sitelerini duyan ve kullanan arkadaşlarım muhakkak vardır. Ben de zaman zaman bu fırsatları değerlendirir, kupon kodlarımı vererek güzel vakitler geçirim sevdiklerimle. Bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım taa ki dün fırsat 35'ten, Agora peximet için kahvaltı kuponu alana kadar.

Bu sabah eşimle güzel bir kahvaltı hayali ile Agora Peximete gittik. Garson siparişi almak için yanımıza geldi. Bizde kupon kodumuzu verdik. Kupon kodu yerine güvenlik kodunu istedi bizde sadece kupon kodu ve sipariş numarası var dedik. Sonra kupon kodunu fırsat 35 sitesinden aldığımızı söyledik. Biz sadece grupondan kupon kodu kabul ediyoruz demez mi!!!! İnternet sitesinden fırsat 35'te bulunan fırsatı, gelen maili göstermek istedik. Kabul etmediler, en azından bakmayı isteselerdi mailimizi gösterecektik. İstersek normal fiyattan kahvaltı edebilirmişik, sanki ben kurmaca bir kod ile yalan söyledim. Çok çok büyük bir rezillik.

Müşteriye yapılan anlayış böylemi olmalı? Tenezzül edip, internetten bile bakmadılar. Bu durum beni çok üzdü. Eşimle sabahımız zehir oldu. Mecburen kalktık. Yoksa olay daha da büyüyecekti. Kesinlikle ne Fırsat 35'i ne de Agora Peximet ( İzmir ) tavsiye etmiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder