Pages

26 Mayıs 2013 Pazar

Ay-yıldız Mayo ve Bikini 2013

Serin sular, güneşli bir hava, sıcacık kumsal. Bunları düşününce bikini ve mayo da ne giysek acaba? demeden olmuyor. İzmir de olmama rağmen deniz kültürüm çok zayıf. Zayıf olunca da sadece 1 tane mayom var. Fakat bu yaz bir tane daha mayo almak istiyorum. Mayo ile daha rahat ediyorum, fazlalıklarımı da saklıyor. Bikini biraz daha fit vücut işi diye düşünüyorum. :) Ay-yıldız mayo ve bikini 2013'ten en beğendiklerimi göstermek istiyorum :)


Kaplı Bikini Yılan Desenli 84,00 TL

Yılan desenini bu sene daha çok beğeniyorum. Bu bikini de beğendiklerimden biri :)


Kaplı bikini, Siyah beyaz desenli, kırmızı geçişli 84,00 TL

Hem deseni, hem renkleri çok hoşuma gitti :)


Kaplı Bikini sarı yeşil 84,00 TL

Hem rengi hem de kullanılan küçük aksesuarlar çok hoşuma gitti.


Kaplı Mayo Mor Yeşil karışık desenli 98,00 TL

bu mayo da çok hoşuma gitti.

İşte böyle daha bir çok model varda en beğendiklerimi göstermiş oldum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder