Pages

2 Ağustos 2013 Cuma

Philips Saç Şekillendirme Seti

Çok pratik arkadaşlarım var. Saçlarını düzleştirip, şekil verip sanki kuaförden çıkmış gibi gezen. Ben bir türlü saçlarıma şekil veremiyorum. Ya da beceremiyorum :D

O yüzden Philips saç şekillendirme seti aldım. Elimden geldiğince saçlarımı şekillendirmeye çalışıyorum.Tabi şimdi çok yeniyim bu konuda ama sizlerden de bu konuda yardım bekliyorum. Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl şekillendiriyorsunuz?


Deneyimlerinizi ve püf noktalarını benimle paylaşırsanız çok sevineceğim :)



1 yorum:

  1. Selamlar, ben bazen maşa yapıyorum ama zor gibi görünse de elin yatkınsa bu işlere çok kolay oluyor. Saçlarımı istediğim kalınlığa göre ayırıyorum ve bunu mutlaka düzleştirirken de yap, yani az bir saçı kullan daha güzel oluyor. Isıya karşı koruyucu serum kullan ve birde kullandığın ürünün sıcaklık derecesi çok yüksek olmasın.
    Sevgiler
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil