Pages

6 Ekim 2013 Pazar

Peygamber Efendimizin Hayatı - Ahmed Cevdet Paşa


Peygamber Efendimizin Hayatı 

Hayatını en ince noktalarına kadar bilmemiz ve kendi hayatımıza tatbik etmemiz gereken yegâne insan, peygamberler peygamberi Hazret-i Muhammed Mustafa sallallâhü aleyhi ve sellemdir. O, âlemlere rahmet olarak gönderilmiştir.

İşte sıcak bir aile ortamında merakla okunup dinlenecek bu siyer, Osmanlının son devrindeki müstesna simalardan, büyük devlet adamı ve tarihçi Ahmed Cevdet Paşanın, "Kısas-ı Enbiyâ" isimli eserinin, Peygamber Efendimiz sallallâhü aleyhi ve selemin hayatını anlatan kısmının sadeleştirilmiş halidir.


Benim Yorumum: Peygamber Efendimizin Hayatını sadece din derslerinden bilirdim. Bu kitap sayesinde bilmediklerimi de öğrenmiş oldum. Mesela ben bedir savaşı, hendek savaşını bilirdim. Ama bir çok savaşı yeni öğrendim. Her sayfa benim için yeni bir bilgiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder