Pages

27 Kasım 2013 Çarşamba

Fikri Mühim Breathe Right (Bol fotoğraflı)

Fikri Mühim'ciler bilir. Bu ay Breathe Right geldi. Burun tıkanıklığı, horlama, özellikle gribal enfeksiyonlar ile mevsimsel alerjik nezleler de iyi geliyor diye internette okumuştum. Denemek nasip olmamıştı. Sağolsun Fikri Mühim kutuyu gönderir göndermez denedim. Üstelik o sırada eşim de, ben de hastaydık. Özellikle burnu tıkanık olunca horluyor. :D Ben de horlayan biri varsa uyuyamam.

İlk olarak size Breathe Right kutusunu ve içindekileri göstermek istiyorum.










Kutumuz çok bol ürünlü idi. Hemen Anneme, kayınvalidem, arkadaşlarıma birer paket verdim. Onların yorumlarını bekliyorum.

Gelelim benim yorumuma;

Breathe Right ilaç içermediği için güvenle kullandım ve kullandık. Burnuma taktığım an rahatlatmaya başladı. Hemen eşiminde burnuna yerleştirdik. Nefes almaya başladığınız an, burnunuz ne kadar tıkalı olursa olsun, derin bir nefes çekebiliyorsunuz. Ben özellikle horlama konusunda merak ediyordum. Bütün geceyi deliksiz ve horlama olmadan geçirdik. Tabi ben geniz eti olanlarda ne gibi bir yardımı olur bilemem. Grip ve nezle olduğumuz sürece kullandık. Yaklaşık 5 gün kadar. Eşim de burun tıkanıklığına bağlı horlamalar bitti. İkimiz de daha rahat nefes alabildik. 

Şimdi aile ve arkadaşlarımdan yorumlarını bekliyorum. Onları da kısa zamanda paylaşacağım :)


2 yorum:

  1. bende şua an nezleyim umarım horlamıyorumdur yoksa bilemedim:D

    YanıtlaSil
  2. breath right'i ben de kullandım, gerçekten nezleyken burnu tıkalı uyumak mümkün değil, bu ürünle gerçekten rahat etmiştim:)

    YanıtlaSil