Pages

2 Şubat 2014 Pazar

Önce kazandık, Sonra Kaybettik :(

Size yakın zamanda güzel bir müjde vermek istiyordum. Her derdimi burada anlatıyorum, sevinçlerimi de paylaşayım demiştim. Geçen çarşambaya kadar Anne oluyordum. Oluyordum diyorum çünkü salı günü bebeğimizin kalbinin durduğunu, öldüğünü söyledi doktorumuz. Hemen ertesi gün de operasyon ile aldılar. 9 Haftalık bir sevincimiz başlamadan sone erdi.

Rabbimin takdirine boynumuz kıldan ince. Sadece üzüldük, ağladık. Yaşadığımız süreç zor şimdilerde. İnsan meğer ne çabuk alışıyor anne ve babalık duygusuna. Rabbim bu güzel duyguları bize yeniden tattırır inşallah.

Kimin evladı varsa Rabbim korusun.

İşte böyle...



2 yorum:

  1. herşeyin en iyisinin olması için bazen meşakkat gerekiyor,bazen boyun eğmek,bazen de susmak:))
    zamanı gelince herşeyiniz olacaktır.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil