Pages

8 Şubat 2015 Pazar

Bebek Odası için Nasıl Alışveriş yapmalı?

O kadar güzel bebek odaları var ki! Tabi paradan haber ver. Bebek odası takımı, halı, perde, duvar kağıdı ya da daha değişik dekorasyon falan derken maddi olarak çok yorulacağımız bir sürç, bebek odası hazırlamak.

Peki neler yapmalı? Neler almalı? Uygun fiyata nasıl bebek odası hazırlamalı?

Bebeğim için her şeyin en iyisini, en güzelini istiyorum. Fakat ilerisini de düşünüyorum. Bebek odası alsam ileri de bebeğim büyüyünce kullanamayacağımı biliyorum.

O yüzden park yatak almak daha uygun olacak. Büyüdüğünde ise baza ve yatak ile genç odasına dönüştürebilirim.

Sizden de fikirlerinizi bekliyorum. Neler almalı ya da almamalı?


2 yorum:

  1. biz de park yatak aldık Alpişkoya, 15 aydır rahat rahat yatıyor uyanınca başucundaki düğmelere basıp müziğini açıyor hemen. kenarındaki fermuarı açıyorum inip inip çıkıyor :) Doğru seçim yapmışız yani :) evlenirken misafir odası (yatılı gelenim çok :) ) için ikeadan HEMNES 6 çekmeceli şifonyer, ve HEMNES divan almıştım. Şifonyer Alpişkonun oldu bezine de kıyafetine de ıvır zıvırına da bol bol yetiyor, divanın cekmecelerinde de battanıye yastık ve nevresımlerı oyuncakları falan var :) ilerde de onları kullanmayı düşünüyorum Alpin odası için ama kulplarını değiştireceğim, çok güzel balıklı, hayvanlı, arabalı, uçaklı çeşit çeşit renk renk dolap kulpları satılıyor. tavanında sevimli bir ejderha lambası asılı Alp çok seviyor :)

    ben de beklerim :) hayatisusle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. benim için çok faydalı bilgi oldu sağolun :) tabi ki gelirim :)

      Sil