Pages

20 Ağustos 2015 Perşembe

Meleğimize Kavuştuk :)

40+2'de hamileliğimi tamamladım. Meleğimize kavuştuk. Rabbim evlat isteyen herkese, sağlıklı bir şekilde nasip etsin.

Hamilelik biraz sıkıntılı bir süreç olsa da, sonucu harika. Benim de hamilelik boyunca bazı sıkıntılarım oldu. Buna da şükür diyorum, çünkü Rabbim daha beterinden saklasın.

14 Ağustos 2015 salı günü hastaneye saat sabah 06:00 da yatış yaptık. Saat 15:00 kadar suni sancı verdiler. Suni sancı ben de bir etki yapmayınca, Doktorumuz daha fazla riske giremem bebeği alalım deyince, normal doğum hayalleri suya düştü, sezaryen ile doğum gerçekleştirdim.

Ve meleğimizi kucağımıza aldık. Uzun zamandır blogta olamamın sebebi buydu. Allah herkese bu güzel duyguyu yaşattırsın.


Yakın zamanda da bebeğime dair yazılarım olacak. Sevgiyle kalın.

3 yorum:

  1. tebrik ederim hayırlı olsun sağlık ve mutlulukla yaşasın bebeğiniz..

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün, uzun, mutlu, sağlıklı ve hep birlikte güzel bir ömrünüz olsun..

    YanıtlaSil