Pages

11 Aralık 2015 Cuma

Hangi Islak Mendil?

Bebeğim olduğu andan itibaren, benim dünyam, yaşam kaynağım oldu. Bu zamana kadar boş geçen hayatımız onunla doldu. Rabbım daha güzel günlerini de göstersin inşallah.

Güzel bebeğim için en iyisini seçmek istiyoruz. Çok araştırıp, çok okuyorum. Doğrusunu bulmak istiyorum.

Bebekler için ilk 3 ay çok önemli. Ciltlerinin en hassas dönemi olduğu için her şeyi kullanamıyoruz.  Çok pimpirikli biri olduğumu söylerler, ben sadece fazla dikkat ediyorum o kadar. İlk aylarda primanın yeni doğan ıslak mendili kullandım.


Parfüm, paraben içermeyen ıslak mendil tercih sebebiniz olsun. Prima yeni doğan ıslak mendil, kullanım açısından, çektiğimde tek tek gelmesi güzel. Benim beğenmediğim sadece ıslaklığı çok olması. fiyat açısından da biraz pahalı. İndirimleri takip ettiğim için uygun fiyata aldığımda oldu. 


Huggies ıslak mendili de, ıslak mendilimiz bitmişti ve marketteki tek yeni doğan ıslak mendil de Huggies. Huggies ıslak mendil sadece su ve pamuktan oluşuyor. Fiyatı uygun olsaydı Huggies kullanabilirdim. Bebek cildi için gayet güzel.


Uni Baby Cream Badem sütlü ıslak mendil. En memnun kaldığım ıslak mendil. Kullanımı kolay, avantajlı paketleri sayesinde fiyatı uygun, pişik önleyici özelliği ile çok rahat kullandım. Tavsiye ederim.


Canbebe ıslak mendili ise; hepsiburada.com da indirim vardı, oradan aldım. Islak mendili çekerken topluca gelmese daha iyi olacak. Onun haricinde paraben, alkol içermediği için güvenilir bir şekilde kullanıyorum.

Kullandıklarımı sizinle paylaşmaya devam edeceğim. Sizin de memnun kaldığınız ıslak mendiller varsa öğrenmek isterim. Teşekkürler, sevgiyle kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder