Pages

17 Mayıs 2016 Salı

Tavsiye Kanalı ile Pınar Labneyi Deniyoruz

Tavsiye Kanalı ile Pınar Labneyi deniyoruz. Geçen hafta Pınar labne kiti elime ulaştı. Pınar Labneyi severek tükettiğimiz için, bu kit sayesinde çok mutlu oldum.

Sevdiklerimle Pınar Labneyi denemek çok keyifle olacak. Benim minik bebeğim de Pınar labneyi çok seviyor.

Pınar Labne her yemeğin ve her tatlıya çok uygun. Özellikle bebeklerin ek gıdaya geçiş döneminde güvenle vereceğimiz bir peynir diyebiliriz. Ben oğlumun çorbasına katıyorum daha lezzetli oluyor.


Pınar Labne ile denediğim ilk lezzet tarifimi vermek istiyorum.

Bebeğim için tarhana çorbası yaptım. 

1 su bardağı su ve 2 yemek kaşığı tarhanayı kısık ateşte pişiriyoruz. Tarhanamız piştikten sonra içine 1 yemek kaşığı Pınar Labneyi ekleyip, karıştırıyoruz. Bebeğimize afiyet olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder