Pages

10 Şubat 2016 Çarşamba

Mondi Müşteri Memnuniyetsizliği ile 1 Numara

Bu yazıyı yazıyorum ki, herkes yaşadığım sıkıntıyı anlasın. 2015 yılının ekim ayında Mondinin bir bayisinden yatak ve baza aldık. Yatak ve baza ellerinde olmadığından 15 gün içinde gelir dediler. Bu 15 günlük süre içinde durumumuz da sıkıntılar yaşadığımız için yatak ve bazayı almaktan vazgeçtiğimizi söyledik.

Bayi parayı iade edemeyeceğini ve faturanın kesildiğini söylediler. Biz de sıkıntılı olduğumuzu paramızı istediğimizi söyledik. Buna rağmen parayı iade etmediler. Biz de evde halı ihtiyacımız olduğu için halı alalım dedik. 1 ay bekleme süresi sonucunda halıyı teslim ettiler. Halı tahminimizden de küçük geldi. Halının bir boy büyüğünü talep ettik. Kabul etmediler. O zaman farklı desen de bir halı da olur onun büyüğünü verin dedik. Ona da hayır dediler. Ben de şikayet var sitesine şikayette bulundum.

Mondi kayseri fabrikasından bir bayan ile görüşme gerçekleştirdik. Değiştirme kararı ancak bayide olduğunu, onlar isterse ancak değiştireceklerini belirttiler. Cayma ve iade hakkımızda yokmuş. Alınan ürünler tamamen bayinin insafında yani bayi isterse para iade eder, isterse değiştirir dediler. Müşteri olarak biz haksız çıktık. Mondi ile asla alışveriş yapmam. Hem para mağduru hem de ürün mağduru olduk.

Hakkımı helal etmiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder