Pages

30 Haziran 2011 Perşembe

Anneler ve Bebekleri için Bebek Reyonu

İnternette hemen hemen hepimiz alışveriş yapmışızdır. Zamandan tasarruf, fiyat karşılaştırması, en iyi fiyatı bulma, eve kadar teslim ve bir çok özelliği ile internetten alışveriş artık hepimizin kullandığı bir pazar oldu.
Bu yüzden alışveriş yaptığım siteleri burdan size duyuruyorum.
Yeni keşfettiğim site ise Bebek ve Anne üzerine bir site. Yeğenim için doğum günü hediyesi ararken buldum bu siteyi. Hem bol ürün çeşitliliği, hem de uygun fiyatları ile çok beğendim. Bu siteden yeğenime aşağıdaki oyuncağı çok uygun fiyatla aldım.

Hem yeğenim çok sevindi, hem ben de onun bu mutluluğundan çok keyif aldım.


Bebek reyonu Türkiye'nin en büyük 3 e-ticaret sitesinden biri. Çok çeşitli ürünler var ve çok kaliteli markalarla çalışıyorlar.Taksit imkanları da var. Ayrıca havale ile ödeme de %10 indirim. 90 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz. Türkiye'nin her yerinew kargo imkanları da var. Ayrıca çok yakında kampanya da düzenleyeceklermiş. Facebooktan takip edenlerde büyük sürpriz ödüller kazanacak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder