Pages

8 Haziran 2011 Çarşamba

Fikri Mühim-Senin Hayatın Senin Kontrolün-İlk Çalışma

İlk Fikri Mühim çalışmam Senin Hayatın Senin Kontrolün. Bu çalışmam hakkında gerekli bilgileri buradan paylaşacağım.
Doğru korunma yöntemleri hayatımızı belirleyen en önemli faktör. Korunmanın yanı sıra, sağlık açısından da bir çok faydası var. Kendi deneyimlerim, çevremde konuşulanlar, aklımdaki soru işaretleri, utanarak ya da çekinerek  soramadıklarım bir sürü şey. Aklıma gelen bütün soruları Aile hekimime danışarak çözüyorum. Ve daha fazla bilgiyi de Fikri Mühim sayesinde edinmiş oldum. Nasıl mı?
Fikri Mühimi bir blogtan duydum ve kayıt oldum. İlk Kampanya da benim Aile hekimim den almış olduğum cevapları doğrular nitelikteydi. Kampanyaya katıldığımdan ilk andan itibaren "Senin Hayatın Senin Kontrolün" kutumu beklemeye başladım. Biraz geç oldu ama beklemeye değdi. Bir Annenin bebeğini beklediği gibi ben de kampanya kutumu bekledim ve nihayet kavuştuk.:) Kampanya kutumun içindekilerin resimleri aşağıda:)



Küçük bebek ve yanındaki ürünler çok güzel. Broşürler, Bebeğimden Mektup, Bebek ve Yatağı, 3D gözlükler. Kampanya kutusundan çıkan ürünleri detaylı şekilde inceledim. Ve doğum kontrol hapları hakkında anlatılan kulaktan dolma bilgilerin çok boş olduğunu öğrendim. Özellikle adet döneminde çektiğim ağrılardan bıkmıştım. Bir çok hemcinsim bu durumdan mağdurdur. Eğer doğum kontrol hapının bu faydasını bilseydim çok önce başlardım. Ben yaklaşık 1 yıldan beri kullanıyorum.
*Kilo aldırmıyor.
*Sivilcelerim neredeyse tamamen geçti.
*En Önemlisi adet ağrısı diye bir şey yaşamıyorum.
*Adet öncesi gerginlik ve sinirli halim geçti.
*Rahim ve yumurtalık kanserine karşı koruyucu etkisi var.
Ve daha fazla etkisini öğrenmek isteyen arkadaşlar olursa eğer; www.dogumkontrolhapim.com adresine girmeniz yeterli.

Kampanya kutusundan çıkan 3D gözlükler ve broşürleri oturduğum apartmanın posta kutularına bıraktım. 
Yakın arkadaşlarımla buluştuğumda hem broşürden, hem de 3D gözlüklerimden vererek, doğum kontrol haplarından konuştuk. Onlarında benim gibi bir çok yanlış düşünceye sahip olduğunu anlayınca, aslında yararların neler olduğunu onlara anlattım. 
Bu kampanya sürecim acemiliğimden dolayı biraz uzun oldu ama herkese artık bu konuda doğru bilgiler verebilirim:)
Kardeşim Sevgi her ay adet düzensizliği ve adet düzensizliğine bağlı ağrı çekiyordu. Bu ağrılar neticesinde ağrı kesiciler içmek zorunda kalıyordu. Ve her ay bunun korkusu ile yaşıyordu. Bütün hanımların denediği sıcak su torbası ve ağrı kesicilerde ömür boyu yapılacak şeyler değildi. Ben de kız kardeşime broşürü verip okumasını rica ettim. Başta doğum kontrol hapından korktu. Fakat ben de edindiğim bilgileri paylaşınca, doktorumuza danışmaya karar verdi. Önümüzdeki hafta doktorumuza danıştıktan sonra kullanmaya başlayacak. Doğum kontrol hapının sadece korunmak için değil, diğer etkileri ile hayatımızı kolaylaştırdığını herkese anlatmaya devam edeceğim. Hayatımızı kolaylaştıran her şeye teşekkürler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder