Pages

3 Şubat 2012 Cuma

Dekorance Hediye Çekilişi

Dekorance blogu sevgililer günü için güzel bir hediye veriyor. Bu hediyeyi ben çok beğendim. Sizin de beğeneceğinizi umuyorum. Özellikle farklı hediye arayanlar ve güzel bir anı olsun isteyen arkadaşlarımız da hediye çekilişine katılabilirler. Hediyenin içeriği hakkında ve site hakkında da biraz bilgi vermek istiyorum. Hediye özel bir tablo olmakla beraber, üzerindeki hoş şekilleri ile de evinize güzel bir dekor olacağına inanıyorum. Ben de kazanmak istiyorum çünkü, tablonun altına ismimizi yazdıracağız.

Şimdi biraz da siteden bahsetmek istiyorum. www.dekorance.com  internetsitesi ile satış yapmaktalar. Sitede canvas tablolar, forex tablolar, duvar saatleri, duvar stickerları, dekoratif aynalar gibi bir çok özel ve güzel hediye seçenekleri ile evinizi güzelleştireceğiniz seçenekleri var. Ben en çok forex tabloları sevdiğim için ilk önce oraya girdim inceledim. Çok güzel çeşit sunmuşlar. Kişiye özel kısmına da kesinlikle bakın, çünkü düğün fotoğraflarınızı, sevdiklerinizin fotoğraflarını, özel anlarınızı ve daha çok bir çok fotoğrafınızı ya da simgeleri , isimleri kullanarak ta  özel canvas tablolar yaptırabilirsiniz. Siz de anlatıklarımın daha fazlasını öğrenmek ister ve tabloları görmek isterseniz www.dekorance.com adresinden daha fazlasına ulaşabilir, beğendiklerinizi sipariş edebilirsiniz.

Aşağıda resmini gördüğünüz tabloya sahip olmak isterseniz linke tıklayın. Herkese bol şanslar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder