Pages

22 Şubat 2012 Çarşamba

Teşekkürler Ayşe Kulin

Kitap okumayı çok seviyorum. Her türlü kitabı, her türlü konuyu sıkılmadan okumaya çalışıyorum. Kayınvalidemin komşusu Havva ablanın okumam için verdiği, Ayşe Kulin "Füreya" adlı kitabı bitirdim.

       Öncelikle size kitaptan biraz bahsetmek istiyorum. Türkiye'nin ilk Seramik Sanatçısı Füreya Koral'ın hayatını anlatmış sevgili Ayşe Kulin. Füreya Hanımın çocukluğu, gençliği, evliliği ve büyük aşkı seramik'i anlatılıyor. Füreya Hanımı ben bu kitap ile tanıdım. Bu kitap ile de onu çok sevdim. Ayşe Kulin kitabını o kadar akıcı bir şekilde yazmış ki, biyografi demek yanlış olur sanırım. Seramik sanatına yön veren değerli biri Füreya Hanım. Bir kaç eserinin resmini de burdan göstermek istiyorum. Ayrıca Füreya Hanımın ailesi sanata önem veren ve sanatla yoğğrulmuş bir aile demek doğru olacaktır sanırım.


     Füreya Hanım, bitmeyen hayat enerjisi, tükenmeyen sabrı, hayata sıkı sıkı bağlı olması ile bana moral verdi. Okunması gereken ve tanınması gereken bir kitap Füreya. Zevkle tavsiye ediyorum. Ayşe Kulin'in de diğer kitaplarını alarak hepsini okumak istiyorum.

     İlerleyen zamanlarda bir çok kitabın kendimce yorumunu yapmaya çalışacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder