Pages

17 Temmuz 2012 Salı

İzmir Optimum Artı ve Eksileri :)

Geçen Cumartesi eşimle Rota kolejine Go turnuvasını izlemeye gittik. Hadi buraya kadar geldik, buradan da İzmir Optimum'a gidelim dedik. Rota Kolejinden 15-20 dakika kadar Cumartesi sıcağında yürüdük :D (yürüme amacımız 10.000 adım için, sağlık için :D:) Hemen en üst kata Bolulu Hasan Usta'ya çıkıp serin tatlılarımızı yedik ve dinlendik. Tabi Personel kasa arkasında (hani o sadece personel harici girmek yasaktır yazan odanın önünde konuşuyorlardı) fazla sesli konuşmasa iyi olurdu. Ayrıca 250ml suya da 1,00 Lira vermekte sinirimi bozdu o da ayrı yani.

Oradan D&R gittik. Can yayınlarında indirimli kitaplar 5,00 Liraydı. Payıma düşeni aldım. Gerçekten çok büyük ve güzel mağaza.

Hemen yan taraftaki cinemaximum ICE Age 4 Filmine girdik. En sinir olduğum şey kişi başı 2,00 liralık 3D gözlüğü hizmet bedeli verdik. Ben eğer 3D film izleyeceksem bilet parasını zaten veriyorum. Bence çok saçma bir hizmet bedeli bu kesinlikle tasvip etmiyorum.

Oradan da C&A mağazasına geçtik. Ürünler sanki baya önceki senelerin modelleri gibiydi. Televizyon reklamlarında şöyle ucuz böyle ucuz falan diyorlar ama ucuz olan bir şey göremedim. Optimum outlet ise C&A outlet kısmında değil bence.

Defactoyu da gezdik. Bayan reyonunda gayet düzenli ve başarılılar. Fiyatları da beğendim ama biraz daha indirim yapsınlar bence :) Erkek reyonunda ise pek aradığımızı bulamadım. Biraz daha fazla çeşit olursa daha güzel olur sanırım.

LCW mağazasında çalışanlara Allah kolaylık versin. Resmen savaş alanı gibi. Çalışanlar ellerinden geleni fazlasıyla yapıyor ama herkes aldığını ya deneme kabininde ya da başka reyonda bırakıp gidiyor. Fiyatların geneli güzel beğendim.

Bir kaç markanın da vitrinleri de bekledim. Desa da güzel indirimler var.

Ayrıca Tuvaletleri de temizlerseniz daha güzel olur. Ulaşım sorunu hakkında da bir kaç diyeceğim var. 510 ile ulaşıp ya bölge durağı ya da bir önceki durakta inerseniz yürüyerek varılabilir. Ama bölge durağından size uzak olur. Dönüş yolunda ise ege bölge durağının karşındaki sandalyeciyi de geçeceksiniz. Galerinin önünde otobüs durağı var. Ama gerçekten çok yorucu oluyor. Herşey düşünülmüş ama otobüs ile gelenler düşünülmemiş. Optimumun önünde bir otobüs durağı olsa o kadar güzel olur ki. Ya da şöyle 10-20 metre ötesinde olsa da olur.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bir daha ki gezmede ki (cumartesi sanırım) daha güzel yorumlar yapacağım sizlere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder