Pages

19 Eylül 2012 Çarşamba

Ölümcül Deney 5 İntikam 3D ve Milla Jovovich

Orjinal adıyla Resident Evil 5: Retribution yani Ölümcül Deney 5: İntikam filmini izleyen ya da izlemek için sabırsızlananlar için bir kaç yorum da ben de bulunmak istedim. Eşimle geçen cumartesi Kipa Balçova Cinemaxium'a gittik. Ölümcül Deney 5: İntikam 3D olunca dayanamadık ve izledik.

Öncelikle Filmi 3D satın alıp, bir de 3D gözlüğüne ayrı para vermek canımı sıkıyor. En kısa zaman da 3D gözlük alıp, 3D filmlere bir de 3D gözlük parası vermeyeceğim. Yani sonuçta film için izleme parası veriyoruz. O zaman filmi 3D diye kimse satmayacak ya da 3D diye satılan film için ayrı olarak bir de gözlük parası almayacaklar. Şimdi Film hakkındaki düşüncelerimiz; :D


Önceki filmleri izleyenler film konusunu biliyorlardır. Ölümcül Deney 5 ise, izlemeye değer, özellikle ben 3D ayrıntılarını beğendim. Hele Mila Jovovich rolünün hakkını veriyor. Bir diğer beğendiğim oyuncu ise Kevin Durand idi. Filme katkısı diğer oyunculardan daha iyi. 


Gerilim ve ani çıkışlar yerimizden hop'latırsa bile olaylar bir platoda geçiyor. Görsel efektler gayet güzeldi. İntikam kısmında ise, İntikam neydi acaba? sorusunu sorduruyor. Ölümcül Deney 6 çekilip, vizyona girdiğinde sorularımıza cevap alacağız sanırım.

Bir de Milla Jovovich'in bir sahnedeki saç rengine bayıldım. Gerçekten çok yakışmış. Ben de yaptırsam bana da yakışır mı acaba? :D


Bu saç rengini bilen var mı acaba? Bilen varsa çok sevinirim çünkü bu saça bayıldım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder