Pages

7 Eylül 2012 Cuma

Pastel Kulandım:)

Pastel markasını hemen hemen herkes bilir. Yenilikçi, güvenilir ve makyaj konusunda da harika kolaylıklar sağlar bizlere. Ben 4-5 yıl bir ankette Pastel markasına ait ruj, allık, allık fırçası, göz farı, göz kalemi, parfüm numuneleri idi. Kullandıklarım ile ilgili sizinle paylaşmak istediklerim var. :)



125 numaralı rengini kullandım. Ben ilk defa allık kullandığım için, bu allıktan çok memnun kaldım. Toz yapısı çok güzel, ipeksi ve hafif. Asla cilde yapışmıyor ve cildi rahatsız etmiyor.


Kullandığım pastel allık fırçasını bulamadım temsili resim kullandım. Harika bir allık fırçası. Yumuşacık, cilde batmıyor ve kesinlikle kıl yapısında dağılma yapmıyor. 


52 numaralı rengi kullandım. Rengi çok güzel fakat ben o kadar çekici bir ruju fazla kullanamadım ama kesinlikle kullanmak istediğim renk 10 numaralı renk. 

Bu rengi çok beğendim. :)


36 numaralı rengi kullandım. Çok güzel ve kullanımı çok rahat. Rengi ise harika. Ben çok memnun kaldım.
Birbirinden farklı çok güzel renkleri de mevcut :)



15 numaralı koyu mavi rengi kullandım. Diğer göz kalemleri gibi, gözü rahatsız etmiyor. Kullanımı da güzel ve bir çekişte hemen uygulanıyor. Dokusu da yumuşak.

Numunesini kullandığım parfümler.


Numunesini kullandım. Baya bir yerde bu parfümü aradım ama bulamadım. Hepsi birbirinden güzel ve harika kokuyor. Şu daha güzel diyemem çünkü hepsi birbiri ile yarışıyor. Eğer bulabilirsem üçünün de roll-on'larını almak istiyorum. 

Umarım güzel bir şekilde anlatabilmişimdir. Kullanan kesinlikle pişman olmaz :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder