Pages

9 Ekim 2012 Salı

Gribal Enfeksiyonlar ve Hastayım Uff!

Gribal Enfeksiyon her yerde kol geziyor. Daha kış gelmeden 2 kere grip oldum bile. Sanırım bağışıklık sistemim fazla güçlü değil. Ya da zırt pırt hasta olan, rüzgardan nem kapan bir bünyem var.

Ayva yaprağı, tarçın kabuğu, ıhlamur, karanfil, elma hafif bir kaynatmadan sonra, 5 dakika kadar demlemeye bıraktıktan sonra gece 02:00 sularında içtim. Sonra ayak tabanıma vikis sürdüm. Bademciklerim kocaman şiş, kulaklarımda davul çalıyorlar. Burnum akıyor. Aman hepsi üst üste oldu. Eşimden Allah razı olsun. Benimle ilgilendi ve çok güzel baktı.

Sonrasında kuşburnu oraleti içtim. Boğazım içinde pastil, sonra sıcak bir çorba, üstüne çay ve nane limon tozu. Soğuk algınlığı hapı derken iyice şaşırdım kaldım. Çok zor bir hastalık ama dermanı var çok şükür. Rabbim tüm hastalara şifalar nasip etsin inşallah.

Fazla terlemeyin, terlerseniz de ceketsiz bir yere çıkmayın. Ihlamur gibi bitki çaylarını da ihmal etmeyin sakın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder