Pages

5 Mart 2013 Salı

Elif Şafak - Şemspare

Elif Şafak Şemspare



Ciltsiz: 

Sayfa Sayısı: 252

Baskı Yılı: 2012

Kararır gökyüzü bazen; 
kasvetli bulutlar kaplar semayı. 
Hayatın ritmi durağanlaşır, sohbetler bildikleşir, 
içimizde birikir yalnızlık hissi. 
Nasıl özleriz güneşi o zaman,
griler içinde aradığımız 
bir tutam renk demeti.
Peri tozu gibi, inceden.

Gönülden yazılmış her roman, 
her hikâye, her kelime 
bir şemsparedir... 
Güneş parçası... 

Düşer omuzlarımıza, 
kar tanesi gibi usulca, 
yağmur gibi yıkar ruhumuzu, arındırır tozdan kirden tekdüzeliklerden...


Kitap Deneme ve Derleme. Elif Şafak'ın gazeteye yazıları derlenmiş. Sıkılmadan okudum. Fakat Elif Şafak derleme ya da denemeler yapmak yerine direk yazmalı çünkü, kalemi sağlam ve yazdıklarını da beğeniyorum.

Ayrıca kitaptaki yazılarında mesela gündem de yer alan konulara değinmiş, fakat o konulara biraz tedirgin olarak yazmış. (Hissiyatım bu yönde :) ) Konuları daha net, fikirlerini daha net yazsa daha iyi olurmuş. Bir de ben Elif Şafaktan masalımsı bir kitap bekliyorum. Nacizane fikirlerim bunlar. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder