Pages

7 Mart 2013 Perşembe

Param Yok, Banyo için Hayallerim var'

Daha önce anlatmıştım. geçen sene bu zamanlar ev aldık krediyle. Evimizin yaşı 20 yıllık. Tadilat edilecek o kadar şey var ki, biraz para biriktirip 2 odamıza laminant parke yaptırdık. Biraz daha paramız olsun diğer odaları da yaptıracağız inşallah. Geçen hafta banyom aktı :( 3. Kat komşumuzun sıcak su borusu patlayınca sular sıza sıza bizim banyoyu buldu. Tavanımız kabardı, boyalar attı, küf oluştu, kapımız şişti. O rutubet bu sefer koridor bir duvar ve çocuk odamızın duvarı bile rutubet oldu. Boyalar attı ve çirkin oldu haliyle.

Kurumasını bekliyoruz. :( Eşimin maaşının çoğu banka kredisine gittiği için (hiç bir desteğimiz de yok, iş başvurularım ve iş görüşmelerim de olumsuz hep ) para biriktirerek tadilat yaptırabiliyoruz. Çok şükür hepsi zamanla olur. Fakat bu banyo çok canımı sıktı. Fotoğraf makinem olsa sizinle de paylaşacağım ama maalesef paylaşmıyorum. Ben de sizinle hayallerimi paylaşmak istiyorum. :)

Şimdi Önce duvar seramiklerini göstereyim :)



ürünün ismi seramiksan ocean white :)

Duvarlarımızı bu seramik ile kaplıyoruz. Bordür için ise;


Bu bordüre bayıldım :)

klozetin ve duşakabinin olduğa kısma ise;


Bu kelebekler yukarı doğru uçacaklar tabi ki :)

Taban için ;



Valcona Beyaz yer için olur mu acaba ?

Sonra Lavaboyu da unutmayalım :D


Tabi bir de banyo mobilyası lazım :D


ya da


Duşakabin de var.


farklı desen olabilir tabi :D

işte istediğim bunlar. Nasip hangi güne ise artık. Evim şahaneye de başvuru yapmayı düşünüyorum. Bizim buralara da inşallah gelirler :)












2 yorum:

  1. ALLAH NELER VERİR DAHA YAVRUM YETERKİ SEVGİNİZİ SAYGINIZI AZAALTMAYIN ÇOĞALTIN... MAL PARA HER ZAMAN OLUR SAĞLIKLA OTURUN EVİNİZDE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için Allah razı olsun :)

      Sil