Pages

18 Temmuz 2014 Cuma

Hatayı kendinde arayanlar!

Gerçekten Neden? ve Niye? derken ömür bitiyor.
Hayatımda arkadaşlık ilişkilerim olsun, aile ilişkileri ters gidip durdu. Kiminle arkadaş olsam ya da aile ilişkilerinde dertlerimi anlatsam burnumdan getirdi.

Hatayı da kendimde aradım. Önce kendime baktım, sorguladım. Bulduğum hatalar, fazla önemsemek, ciddiye almak, değer vermek, saygı duymak, sevmek, dertlerini dinleyip, çareler aramak.

Ben niye hep ağlayan, dertlenen taraf oluyorum?

Niye canım dediğim insanlar, canın çıksın diyor?

Eşimin annesi ile hiç anlaşamıyoruz. Niye?

Neden, niye derken hayatım geçiyor. Bıktım.

İnsanların beni kırmasından, saygı duymamasından bıktım.

Her seferinde de özür dilemeyi benden bekliyorlar.

Alttan alan taraf niye ben olmak zorundayım?

Ne yapacağımı bilemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder