Pages

9 Ocak 2019 Çarşamba

Burda Büyük Beden Sonbahar Kış

Soğuk bir kış gününden Merhaba. Bu sene kış kendini iyiden iyiye gösterdi. Geçen kış İzmir için kurak geçmişti. Bu sene hem soğuk, hem yağmur ve yükseklere yağan kar sayesinde yüzünü bize gösterdi.

Kalın kışlıklarımızı üzerime geçirip ısınmaya çalışıyoruz. Dikiş seven ya da dikiş dikmek için benim gibi öğrenme aşamasında olan arkadaşlarımız da eminim internette araştırma içerisindedir. Çok hevesleniyorum dikmek ve giymek için ama amatör olduğum için her zaman istediğim sonuca ulaşamıyorum. Sanırım dik sök ile öğreneceğim.

İyi dikiş sever kardeşlerimden ya da benim gibi amatör olup öğrenme hevesinde olan arkadaşlarımdan da yardım almayı isterim.

Çünkü ne zaman alışverişe çıksam hem vücuduma göre hem de keseme göre bulmam çok zor oluyor. Ben böyle üstüme yapışan ya da hatlarımı gösteren kıyafetleri giyemiyorum. Rahatsız kıyafet giyip de dışarı çıkmak da istemiyorum. Vücuda yapışan değil de oturan kıyafetler daha tercihim oluyor aslında.

O yüzden dikişe hevesim daha çok. Annem biz küçükken bize çok kıyafet diker, türlü türlü giyerdik. Beden ölçüm de 40/42 olduğu için her mağaza da kendime göre kıyafet bulamıyorum. Frapan ya da gösterişli şeyler de benim tercihim dışı. Bazen büyük beden kıyafetlere baktığımda da modadan ve biraz da zevkten uzak. Bu yüzden Burda dergisinin sonbahar kış büyük bedenini sizlerle incelemek isterim. Değerli fikirlerinizi de beklerim.

















Hem Gece kıyafeti Hem de Şık Kıyafetler






Pijama ve Gecelikte çok güzel.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder