Pages

14 Ocak 2019 Pazartesi

Ekose Sevenler Burada mı?



Moda ve Stil insanın kendine yakıştırdığı mıdır? Yoksa, takip edilmesi gereken bir unsur mudur? Bence Moda ve Stil kendine yakıştırabildiğin bir şeyi bulunduğun yıla, sezona göre yorumlayabilmek demektir. 

Bizler defileye çıkar gibi sokağa çıkamayız ya da günlük hayatımızda uç parçalar giyip yaşamayız. Yaşayanlar da varsa saygım sonsuz. Günlük yaşantımda rahat ve ulaşabilidiğim şeyleri tercih ediyorum.

Ekoseleri ise ayrı bir seviyorum. Kendine yakıştırıp giyen Hanımefendilere bayılıyorum. Ben vücudu gösteren, vücut hatlarını sergileyen ve orasını burasını devamlı çekiştirmek zorunda kalınan kıyafetleri sevmiyorum. Ekose ceket, etek, elbiseler her renkte ayrı bir güzel, ayrı bir özel.





Ekose ceketleri kot pantolon, güzel bir ayakkabı ile tamamlamak, aksesuar olarak çanta ile taçlandırmak ise mükemmel oluyor. Göze çok güzel geliyor.



Ekose pantolon ve elbiseler çok şık duruyor. Sanırım dikmeye kalksam beni uğraştırır diye düşünüyorum. Ekose dönem dönem kendini unuttursa da her daim modası geri gelecektir. 
Değerli fikirlerinizi beklerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder