Pages

30 Ağustos 2012 Perşembe

İntikam = Pilav üstü Kuru

İntikam için "soğuk yenen yemek" derler. Bence intikam pilav üstü kurudur. Ya da sıcak işkembe çorbasıdır. Ya da en sevdiğim yemek gibi bir şeydir. Çöğenli cevizli lokum gibi bir haz verir. Tabi ben burada herkes intikam alsın, intikam peşinde koşalım demiyorum.

Ben çok sinir olup, canımı yakanlardan intikam aldığımda ya da İlahi adaletin sopası onlara vurunca unutanlardanım. Yani böyle ağzını burnunu kırınca rahatlasak güzel olmaz mı :D

Bir haberde görünce içimde böyle kımıl kımıl kelebekler uçuştu. Alkış kıyamet ıslık hepsini bir arada böyle bir pis pis gülmeler falan çok hoşuma gitti. Size de videoyu izletmek istedim. Patronuna kızmış bir çalışan, patronunun cipini yakmış. Sonuç olarak hapse girmiş tabi ki de. Artık nasıl bir sinir ettiyse, nasıl bir sınırlarını zorladıysa adamı çileden çıkaran patronda suçlu bence.

Şu bir gerçektir ki; (benim için) o çalışanın yerinde gördüm kendimi. Gözlerim ışıldadı resmen :D İşin sonunda hapis olmasa ah ahhh diyorum. Buyurun videoyu izleyin.

Not : Video 1 pilav üstü kuru sıcak sıcakk, Video 2 ise Çöğenli lokum ve Türk Kahvesi ohhh misss :D Karar sizlerin canlarımmm mucuksss







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder