Pages

23 Ağustos 2012 Perşembe

Pilates Yapanlar El Kaldırsın:)

Pilates yapan, yapmayı deneyen, yapmayı isteyip vazgeçen, kısaca tüm pilates arkadaşları fikirlerinize ihtiyacım var :)

Sevgili arkadaşlarım hepimiz ( bir kısmımızda olabilir) bölgesel kilolardan şikayetçiyizdir. Kurtulmak için bir çok yöntemi denedik. Kimimiz diyet yaptı, kimimiz spor yaptı. Azimli arkadaşlar başardı. Benim gibi yarı istikrarlı, yarı tembeller ise işi askıya aldı. Şimdi ben pilates araştırması yaptım. Karın ve sırt bölgemi güçlendirmek istiyorum.

Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarımdan fikir bekliyorum. Pilatesi yapan arkadaşlarım ben daha başlangıç olduğum için o güzel ve değerli fikirleriniz bana ışık tutacaktır.

Ebru Şallı pilates konusunda çok üst seviyelerde olduğu için onun dvdsini almayı da düşünmüyor değilim yani :D

Kendisi hamileyken bile pilates yapmıştı helal olsun valla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder